Torsdag 17 mars

Hejsan svejsan :D

Nu va det ett tag sedan igen, men men vad ska jag göra då !? ^^

Har jobbat på förfullt under veckan , och ska även jobba imorgon 7-15 :)
Sen imorgonkväll ska jag träffa Malin och Yolanda, och vi ska till Wollmars . Ska faktiskt bli riktigt mysigt .
Och eventuellt så ska Maria med också :)

Förra fredagen så träffade jag några tjejer från min klass i Rudbeck, det va jätte trevlans och vi käkade på Michelangelo (stavas?) ,
egentligen gillar jag inte den resturangen pga att vi hade värsta , och då menar jag VÄRSTA bråket med hovmästaren där när vi hade Irländarna på besök .
"Kortfattat" så hade den gubben fetdamp och skrek på oss för att en av tjejerna är glutenallergiker och inte kunde äta sin pizza , så han började gapa och skrika om att vi inte kunde beställa mer mat än dom 30 pizzor vi förbeställt , och då undrade ju vi varför vi inte kunde beställa mer , liksom vafan dom måste ju ha mat hemma om det kommer fler gäster... aja suck..

MEN den här gången var det mkt trevligt och gott :)


Linnea Hanna och jag


Linnea Gabriella Caroline (och sen madde, som inte är med på bild..:/ )





Åh det har varit så mkt den här veckan alltså, orkar inte skriva allt...
Det har varit allt från tsunami och kärnkraftsverkexplosioner i Japan, till hjärt och lungräddnings utbildning på jobbet, varit hos tandläkaren och hos en "syo" som jag snackade plugg och studier med,  
till att Elin äntligen fått sin lilla Millian <3 :D




Och idag är det även St. Patrick's day :D För två år sedan firade jag faktiskt den här dagen på självaste Irland , saknar faktiskt det gänget då och då , både svenskar och irländare:) men det va en riktig fest iallafall, hela veckan ^^

Såhär hade vi det då , annars finns det fler bilder på min facebook :)
:


Jag och Anna

Shane utklädd som st. Patrick ^^

Samuel, Romano, Jonas, Rebecka, Jag, Joey, Anita

Peter, Ruth, Victor, Samuel, Sean, Rachel, Simon, Mary

Hela gänget, partybilder finns på FB...



Trevlig helg darlings :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0