Söndag 20 Mars

I torsdags snöade det, och det sög ju rövhårt.. Men det försvann typ lika snabbt, och nu ser det äntligen ut som vår, snön har försvunnit helt på vissa ställen ;D

I fredags va jag ute med Malin och Yollis. Vi drog till Wollmars. Vi hade det jätte trevligt. :)
Sen kom Mattan och hon hade med sig 3 kompisar dit :) vi hade det as nice. Men eftersom vi åkte in till stan vid halv 20 så va vi rätt nöjda vid 23 snåret så vi tog tåget hem jag och malin, och de andra drog vidare ...

Sen klev jag av i Sollentuna och gick till O'learys och träffade min grabb och mina andra kompisar :) blev kvar där till halv 3 :) kom inte hem förens klockan 4 typ. För vi hann med 520 men jag som är så känslig blev åksjuk såklart när vi va uppe i viby, så vi va tvugna att hoppa av, och sen tog vi taxi (SKÖNT)
 ^^

Idag har det varit mkt skönt ute, ca 7 plus ute och man kunde gå med jackan öppen utan att bli kall. Fikade hos willes mamma ute på balkongen, as skönt. Sen drog vi hem till micke och snackade  i 2-3 timmar :)

Sen kom vi hem nu vid 21.00 typ så då slängde vi i oss en sen middag,
 

BTW så firar jag och William 2 år imorgon :) <3 det ska vi fira med en mysig middag på mickes resturang  ;)<3
men nu ska jag mysa med min älskade grabb :) <3

(en sån här vill jag göra :D )

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0