Onsdag 23 Mars

Hejsan :)

Idag har jag jobbat massa, och fick ta bussen hem, då pappa har tagit bilen...
Inte det roligaste, men vad gör man..? :P

Klev av vid väsby centrum på hemvägen och sprang in på kicks och köpte en eyeliner från make up store.
Såhär såg den ut och jag är verkligen nöjd :) blev även ett par örhängen; två små papegojor som sitter i en ring typ.. kan ladda upp bild sen..

Här är beskrivning av ögonpennan...:
Sparkling Beach
Make Up Stores ögonpennor finns i två olika formler som båda har perfekt konsistens. Den med lång färgindikering är mjukare och oljefast, vilket gör att den sitter som berget på huden kring ögat och på locken, där det produceras olja. Den med kortare färgindikering är vattenfast och sitter kvar på slemhinnan i ögat, trots hög tårproduktion. Detta gör dem hållfasta och mycket lättarbetade på respektive användningsområde. En kajalpenna ger en mjukare markering än vad en eyeliner gör.




I måndags hade ju jag och William 2 års dag :) Sååååååå mysigt. Vi käkade på mickes resturang på Renstiernas gata på Söder:) så jädrans gott alltså! tack micke som fan. Han bjöd oss på förrätt och en efterrätt.
Vi fick ett ihopplock av förrätterna;
Bruchetta - SKITGOTT
olika Salamis
parmaskinka
soltorkade tomater
m.m

Varmrätt:
Wille: Hjort med karl johansvamp (och en sås på karl johan..)
Jag: Kalvrullader med salviasmör och parmaskinka, potatisklyftor och grönsaker

Efterrätt:
Wille: "Sista hjälpen" Chokladmoussetårta, espresso och en whiskey
Jag: Pannacotta med rödvinssås och karamell

SÅÅÅ GOTTT!!!!! :D:D:D:D

nu, ut med jycken <3<3
sen till das Qben.... ADIOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0