Måndag 7 mars

Hejsan svejsan,.. Fan jag är dålig på att uppdatera har jag märkt.. men jag har liksom aldrig tid till det..
Men iallafall:)

I fredags jobbade jag sedan åkte jag, william och Micke till bowlinghallen ( som vi nu försökt att ha som en tradition ca 1 gång i månaden)
Det va as najs, vet ni varför? Jo för att jag vann!!!! :D:D:D:D mohaha!
Dom va så jävla sura, och dom kan inte erkänna att jag vann värdigt, dom hade druckit några öl, och dom bara skyller på det.. SUCKERS!!!!!
HOHO såhär vart poängställningen:

Gisela: 496 poäng !!!!!!
Micke: 451 poäng
William: 399 poäng

:D plus att jag slog 3 strikes! det har typ aldrig hänt i mitt liv, men jag sa faktiskt under middagen till mamma och pappa, att nu jävlar ska jag spöa skiten ur grabbarna! För sist vi spelade va jag ju på sista plats med de mest usla poängen man kan ha ^^

Men sedan bar det av till Hägges för att äta lite nattkäk och sjunga lite kareoke:) och det gick också över förväntan SKITBRA! :D och kareokegubben Johan, älskar oss så han lägger in oss i köplatsen före alla andra som varit där hela kvällen ^^ hihihihii busigt och bussigt

Heeeel nöjd med kvällen!


På lördagen åkte jag och min älskling willis till Fjärilshuset :) Jävlar vill jag säga, fy farao vad varmt det var! Det rann svett från min panna! haha, men en mysig dag blev det :) Sen åt vi lunch i Solna centrum och sen åkte vi och hälsade på Elin med jättemagen! shit va stor hon blivit, nu är det ca 2 veckor kvar tills ungen ploppar ut!!! :D AAAAAah spännande!

Och i söndags blev det till att vara mecksällskap. Willis va tvungen att mecka med sin volvo, så jag satt i solen och häll honom sällskap :)

MMmm så nöjd med helgen!

Och nästa helg ska jag träffa tjejerna från gamla klassen! :D och sen blir det utgång tror jag! :D fett kul!

PUSSSSSSSSSSs









Sen vart det lite smyckes shopping, bara massa sjöhästar och lite mobilsmycken ^^


HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0