Måndag 17 Januari 2011

Jag har fobi för spindlar. Alltså jag kanske är knäpp men för att försöka bli av med den fobin, har jag under en lång tid, då och då suttit på google och kollat på massa spindelbilder.
Jag är inte direkt rädd för tarantellor och håriga spindlar, men typ äckliga .husspindlar och sånt hatar jag. Men jag tycker ändå att det är onödigt att döda dom, sålänge dom inte kryper upp på mig.

här är en husspindel (dom finns i sverige...USCH)



och här är den äckligasgte av dom äckligaste, och han är en riktig fuling! :
Kamelspindeln:


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Men tänk om det bara kunde finnas såna här finisar, då hade jag aldrig varit rädd för spindlar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0