Tisdag 22 februari

Tjollahopp sparrisknopp!


Hey, igår fyllde mami år, så vi firade henne med lite kinamat och rulltårta :) hon fick en trippeltång av oss,

Och jag har självklart provat den ;)
Man får sånt härligt burrigt hår:)



Såhär sen den ut och håret blir typ som bilden ovan.



Herregud. Jag säger bara det, jag hade magsjukan för en vecka sedan, därför ingen uppdatering...
Jag jobbade hela dagen, men när jag kom hem och skulle äta middag hade jag ingen som helst matlust och jag skippade middagen.
På kvällen vid 20 tiden skulle jag gå ut med hunden men fick panikont i magen. Trodde jag fått magkatarr eller något.. Men inte fan va det så enkelt, det skulle ju absolut vara fucking magsjukan. Hatar det.

Det är nog en av dom sjukdommar jag fasar mest för. Magsjukan och löss...BLÄ

Men tur i oturen va jag ju iaf hemma hos mig och mina föräldrar. Så jag spydde och ...ja ni vet.. det andra i typ 6 timmar i sträck !!... Det jobbiga är att jag blir alltid så svag att jag svimmar och inte orkar typ ens sitta på toaletten haha.. så det va en riktig pärs.. fick ta tvättkorgen som stöd hehe..
Fick spendera min natt och morgon på badrumsgolvet på ett liggunderlag och ett täcke.. det var svinkallt.. men jag hade varken ork eller lust att springa mellan sängen och toan.. men sen va skiten över vid 4 tiden....

Men biverkningarna är värst. Vätskebristen, man pallar ju inte ett skit.
detta var på tisdagen jag fick magsjukan. Mamma, Madde och pappa fick alla tre i sin tur sin magsjuka på fredagen.. Jippi!
                                                                 Men nu är vi friska iaf ;)


Godnatt kissekatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0