Fredag 11 Februari

Helo:D
 Sitter på ungdomsgården Qben.
Har hängt här med Wille och alla sköna ungar/tonåringar.

Har haft fullt upp på jobbfronten på sistone, därför ingen uppdatering..
I natt var det klass 2 varning ute och det har snöat ca 3dm. Så det har varit världens snökaos. Fick ringa min chef idag och fr¨åga om det va ok att stanna hemma idag, då jag bara skulle ha jobbat 4 timmar. Jag fick det för det va inte många barn som kom dit idag just pga ovädret. Så jag fick stå och skotta ut bilen idag från parkeringen :P

I Måndags var jag och Wille på en lägenhetsvisning :) det var ganska spännande då jag hade köplats 3 och va den enda som hade ringt för att få komma på visning, men den va inte som vi hade tänkt oss, och alldeles för dyr, så vi letar vidare ;D
Har anmält intresse på en lägenhet nära där jag bor, vi bodde faktiskt i samma hyreshus när jag va liten, men jag hamnade i köplats 9 där, så jag får väl inte den... annars skulle nog den vara perfekt. Aja, man får iaf tid på sig att spara ihop lite pengar :)

I veckan hade jag tråkigt då jag slutade klockan 13, så jag satte igång King Kong rullen, den är faktiskt riktigt bra enligt min smak :)



Imorgon ska jag och älskling åka till ngn fiskebutik i sundbyberg, sen ska vi nog till sollentuna och gå in på make up store, eftersom att jag fick ett presentkort där av wille på min födelsedag :D


Juste som sagt fyllde jag 21 år den 30 januari :) mina presenter var 
Presentkort på;
make up store
ikea
ted's tatto

Kastruller
sängkläder
jättefina tallrikar, koppar och skålar
och trisslotter

Jag blev supernöjd faktiskt:)




Nu ska jag rulla vidare ;D see yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0