Söndag 21 augusti

Idag har jag och william varit tillsammans i  2år och 5 månader  :) firas inte direkt. Men ändå!
Imorgon jobbar jag typ min "sista" gång innan skolan,
ja juste jag har kommit in på förskollärarprogrammet på sthlms universitet :)
( måste påminna mig själv om det flera gånger haha)
hihi så på torsdag är det regestrering och man får scheman och sånt.
Åh, lite nervöst!

Igår så köpte jag en bärbar dator ( typ sist med att göra det ) haha jag är inte så intresserad av tekniska saker som typ mobiler och datorer men jag känner att jag kommer verkligen att behöva en dator nu när jag börjar plugga. Så jag köpte en hp igår :) nöjd tjej!

Så nu är jag ännu lite fattigare :/ haha men snart får jag iallafall en liten lön .

Men nu ska vi käka frukost! poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0