Tisdag 30 November 2010

Helu,
idag var jag först på mattelektionen, som jag kanske inte har sagt(?) så går jag en mattekurs. Matematik grund, alltså matte för typ högstadiet har gått det sen oktober och slutar om en vecka.
Jag kände bara att jag ville förbättra mina grunder om jag ska fixa mitt matte b betyg, som va mitt enda ig från gymnasiet.. jag klarade matte a, men inte matte b för att jag inte riktigt fattade grunderna ordentligt..
Så (förvirring) haha jag läser nu matte grund. Fick tillbaka mitt ekvationsprov och geometriprov idag,
fick VG(som är högsta betyget på vuxenutbildningen) :D:D
så jag är = glad flicka!
har nog aldrig fått över G på ett matteprov:P
 
Sen ringde dom in mig från förskolan idag igen, vilket betyder att jag jobbat varje dag i hela november(och då är jag bara en vikarie) bra eller vad liksom!? :D

cash blire iaf ;)

Jag och mamma åkte till rusta för att hitta julstjärnor till vardagsrummet och mitt rum. Mamma köpte en stor vit med rött mönster på, och jag köpte en lila med rosa glittermönster på(som passar mitt ljuslila rum):) sen köpte hon skumtomtar, minichokladtomtar, chokladkottar och några praliner att ha i adventsljusstaken istället för den gamla mossan hon hade förut:P Blev massa shampo och balsam också, kan ju vara bra att ha :)
Jag köpte ett shampo som jag såg i en tidning som dom hade gett bra betyg, skulle göra håret mjuk och glansigt plus lukta jätte gott, och det gjorde den iaf, sen får vi se resultatet en annan dag :P

har även pratat mkt med malin lundberg idag:) hon är så söt !

hittade en gammal bild på mig och ripli haha han va så söt

Men nu ska jag sova i min sköna säng:) mmMMMm :D



Hejdå säger cpjag och elin <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0