Måndag 15 November 2010

shuee!

Har precis käkat middag med william, det blev spaghetti och köttfärssås á la Barawi ^^

I fredags var jag chaffuör till william och micke. Vi var på hägges och hade det trevligt, och jag sjöng som vanligt =)
På hemvägen fick wille spatt och höjde musiken i bilen till max och hängde ut genom takluckan HAHA, och micke ba:"vad fan hände?!"
som svar fick han av mig: "william är terror helt enkelt"


I lördags fick jag följa med sara och nico hem till en gammal arbetskamrat på chillkväll, åkte dock hem tidigare eftersom jag inte har sovit bra på hela veckan. Men det var en trevlig kväll med massa kkortspel och sånt .

Igår chillade jag och william framför tv'n och sen åkte vi till Kista centrum och jag hittade 2 tröjor :) och willis hittade en jättefin stickad kofta. Sen åkte vi hem och firade pappa(fars dag) och fikade gott :) 

Har kollat på serien "The Pacific" den som är gjor av tom hanks och steven spielberg, som även gjort "Band of brothers" (som btw är skit bra)
The Pacific är faktiskt nästan lika bra, man har bara inte vant sig än vid karaktärerna, men jag har ju iof sett band of brothers serien ett antal gånger, och har bara sett pacific serien1 gång


Idag har jag jobbat och har pysslat lite med 2 olika sorters änglar som jag tänkte att ungarna ska få göra sen ;)






<Har även ritat en massa teckningar som dom älskar, men jag är så trött^^ haha så jag har ritat ett antal tecknngar som jag har kopierat upp i hundratals, här är en av dom(Tingeling och ariel) haha





Jag och wille hade en liten picknick ute helgen innan det snöade:) vi myste i solen och fikade :) <3







Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0