Torsdag 13 Maj

Hejsan!
Det var ett tag sedan jag skrev, har varken haft lust eller tid att skriva, ibland har man helt enkelt inget att säga.
 
Nu är jag klar med min praktik, så jäkla skönt att det är över. Har varit roligt.
På måndag börjar jag att jobba på Pärlan, ett dagis i Vallentuna :]

Jag har även fått två små bebisar hemma, två råttor^^ det är två små tjejer.
Jag har inte kommit på ngt namn än, men jag vill ha ngt coolt eller udda, så kom med förslag vettja!
Sån här teckning har dom, men dom är mkt mkt mindre, men kmr se ut såhär typ när dom är stora:] <3


Nu håller jag och willis på att packa och duschat och sånt, ska åka till mitt land, så jag kanske skriver ngt på söndag, och kanske har en ny bild på mina sötnosar!

Ciao

Kommentarer
Postat av: rebecca björklund

SV : Brödet Och Fiskarna, ett loppis vi har här hemma. Hur det än låter så är kläderna as fräscha. Tiger kavaj som kostade 75 kr, så halva priset på det och snubben i kassan kunde väl inte räkna så gav bara 30 kr för kavajen :p

2010-05-20 @ 07:59:38
URL: http://famousrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0