Tisdag 25 maj

Mjihihi, idag fick jag pengar från ungdomsgarantinskiten, 3000 kr är bättre än inget. Nästa månad kmr jag få dagislön iaf.

Igår fick Ripli och hans kull,  5 stycken helsyskon :) jag väntar ivrigt på bilder ^^
Idag ska jag väl försöka plugga lite teori eftersom jag snart har teoriprovet och uppkörning... blööhöö...
men sen ska jag försöka spendera(antagligen inte så svårt) lite pengar på ngt nya sommarplagg :] så jag och Lina ska dra förbi centrum en sväng i eftermiddag. Måste tänka ut en studentpresent till Patrik också..hatar sånt där, han får nog iaf champagne sen ngt mer personligt. 


Nu, en cigg sen är jag fit 4 fight.

Kommentarer
Postat av: rebecca björklund

Ja snälla gör de :) Annars be henne ta kort, haha. Skulle vara jätte kul att se.

2010-05-26 @ 07:55:09
URL: http://famousrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0