Söndag 23 maj

Tjabba. I veckan jobbade jag på dagis, vilket har varit jätte kul och det verkar som att jag kommer få fler och fler tider att jobba. Jag har även fått 1 vecka i sommar på heltid.

Igår var vi på Lips Grand Prix som willes brorsa adde hade fixat. Addes kille alex och cimon (paradise hotel) var konferencier där. Det va massa kändis tjejer som körde gocart. Det va rätt chill, fick gratis dricka och mat. och så fick vi en varsin goodiebag :)

Nu ska vi dra till dommarudden med danne och tobbe och fiska lite, hoppas det inte regnar där ute. Idag har det åskat som fan här och verkligen spöregnat^^

Bilder från i lördags

Jag och Wille


Marina och Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0