Måndag 31 Maj

Shit vad tiden går fort. imorrn är det juni.. gosh ^^


I fredags åkte jag och Wille till Micke, vi satt väl uppe till 04.00 någonting. Vi hade det skit roligt och micke was ON TOP, bröderna Velander är roliga pojkar ...  :]

Nu sitter jag och lyssnar på Stromae-Alors on danse, rätt skön låt.
Mamma och jag ska åka iväg snart på en konsert i stan som Madde ska vara med på.

Juste wille har köpt en "ny" bil, en volvo 740. Det är min typ av bil haha. Nä men hans lilla jetta är lite gammal och snart påväg till sin egen begravning om han inte fixar till den. Den läcker olja någonstans och det började ryka ur motorn..

Saknar min grabb..han jobbar hela tiden när jag är hemma, så typiskt. När jag gick på trukkursen och började tidigt vare han som hela tiden var hemma.. Ja ja snart har han semester och då kommer vi spendera mer tid tillsammans och göra roliga saker. Vi har spånat på att åka någonstans, typ danmark, skottland eller något varmt land. Eller så blir det göteborg eller kanske bara norrland haha. Vi får väl se vad pengarna går till.

På onsdag ska jag jobba på Pärlan en hel vecka. och på fredag ska jag på Patriks studentmottagning. Ska antagligen hänga med dom ut på äventyr sen. Ska bli najs om det är fint väder, och hoppas att jag får med mig Maria. :]
Och den 10 ska jag fylla i min tatuering lite grann, den röda färgen är inte riktigt ifylld.
Sen blir det besök på ungdomsmottagningen den 14 , p-piller påfyllning... orkar inte träffa den tanten där, hon är så sur jämt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0