Tisdag 30 Mars

Vårväder? - Ja!

Me like.


Jag har börjar gå en truckutbildning nu, eller rättare sagt så är den här veckan en test vecka som slutligen visar vilka som ska få gå vidare. Imorrn ska vi få prova köra truck för första gången, det ska bli kul, men lite läskigt^^
Som tur är går hannas kompis, madde på samma kurs som mig och vi är dom enda tjejerna. Men vi kommer jätte bra överrens :)
Nu är jag hos Wille<3 och han kollar fotboll (blöhöö) .

Han beställde hem 2 dvd:er med dom allra första Scooby doo avsnitten, som kom hem igår, så bäst, bara lite tråkigt att dom är typ förnyade i färgen, antagligen för att dom allra första avsnitten är från 1969, men endå! Dom är så bra:] mjihihi !
På hans gamla Vhs filmer med Scooby doo finns det även några avsnitt med Top Cat :) det var också ett av mina favorit programm när jag va liten :) dom är så söta.

jag Gillar nästan alla Hanna-Barbera figurer, tex familjen flinta, tom&jerry, scooby doo, Top cat, Stoppa duvan!


Shihihihiii







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0