Måndag 22 Mars

Snart är det löning! SÅ bra bra bra!!
Jag kommer få pengar från både scanbur, polarn &pyret och DSE. Och lite senare från Bea och försäkringskassan, jag känner mig nästan rik^^.

Det första jag ska göra är att betala pengar till Hanna Humla för Romresan, sen växla lite mera till resan. Sen ska jag åtminstone ta 1000kr till att shoppa lite nya kläder för. Sen blir det till att spara fan. Det ska ju vara en bra sommar också.

I helgen så var vi på Hägges både på fredag och lördagen. Fredagen var chill och jag sjöng kareoke som vanligt ^^ Fniss. Sen blev det lite efterfest hos Denise, men vi varade inte så länge, för min lilla Willis va nog lite trött he he.

I lördags så var jag först hundvakt åt lilla Sensi som är Elins nya lilla byracka. Det gick jätte bra trots en liten olycka. Hon gjorde nr 2 inne, och något fastnade i hennes rumpis..:/ vi höll på i en halvtimme typ och försökte få ut saken..stackars liten, hon pep och vart rädd, Bra första intryck liksom ^^
Det visade sig lite senare att hon tydligen hade knaprat i sig Elins underkläder haha. Så det var dom som var lite svårsmälta. Men dom kom tillslut på naturlig väg ^^
Sen var hon bra igen och busade lite med Ripli och tog hans hundben. Vilket han inte uppskattade nå vidare:P

Lite senare åkte jag och la familia hem till Mona och där käkade vi middag. Jätte gott!! Först fick vi som förrätt  laxrulader(med pepparrot i) och rostbröd, en liten sallad och citronbit. Sen varmrätt, var pasta med pastasås och en fräsch sallad. Till efterrätt fick vi pannacotta med blåbär och hallon och kiwi. Skit gott!! MMmmmmMmm :]
Efter middag drog jag mig vidare till Hägges igen, där var det fullt ös, och vi var säkert uppåt 70 pers där som mest, bara ungdommar som var polare med william och hans brorsa så det va skit kul, alla var väl lagom fulla och glada och det blev dans på både golv och bardisk.

På söndagen så tog vi det chill och åkte på eftermiddagen till Paddy's och kollade på fotboll med Danne och Tobbe. Det va trevligt förutom det äckliga vädret ute. Vad hände liksom?

(bilden togs 3/4 2009)

Jag och William firade vår 1 års dag i söndags (21mars) också så vi åkte till Kista efteråt och åt god mat och kollade på bio, ni vet, inte så avancerat, men mysigt, trots allt va vi båda så slitna efter helgen så vi tyckte det var lagom:)
Vi kollade på Shutter Island, den va jävligt bra gjord tycker jag, rekomenderar den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0