Torsdag 28 Januari

Idag och igår har jag jobbat på mammas jobb. Har suttit och fixat faktureringar och sånt. Bra erfarenhet.
Och så har jag varit på arbetsförmedlingen idag och snackat om den där ungdomsgarantin.
Det visar sig att jag kommer få typ 2000+ kr i månaden, om jag typ går en utbildning. Funderar faktist på att ta truck-kort. Kan vara bra att ha, då kanske jag kan få jobba lite mer på mammas jobb på utsidan.
Sen kanske man kan få jobb på något lager, eller kanske ikea :P haha

Nu sitter jag här och tråkar, är täppt i nosen och har huvudvärk, förkylning? - NEJ TACK!

på lördag fyller jag 20 :D weeei !
ska bli fett najs!

Just nu sitter jag har och har lite ångest över vad jag ska ha på mig på lördag... svårt att välja, och har inte heller så mkt att välja mellan..


Jag saknar ripli och william <3 mina tussar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0