Tisdag 26 Januari

Heluuu
har äntligen fått kontakt med min coach igen, hörde senast av henne i december... tyckte det va konstigt att hon slutade, men hon sa nu att hon förlängde våran tid med 3 veckor. Bra skit. Så kanske jag lyckas skaffa ett jobb tillslut.

Ska städa. det är så tråkigt. Jag brukar faktist ha ganska lätt för att städa. Man måste bara komma igång med det. Men idag funkar det verkligen inte. jag blir bara yr i huvudet av det och dessutom hittar jag inte mina cd skivor som jag ville lyssna på undertiden som jag städar. Så jag satte mig här och tänkte sätta igång den musik jag har på datan och sen kanske komma igång att städa. Dessutom tog jag en cigg, vilket gjorde mig lite illamående, antagligen för att jag inte ätit ngn frulle.

Jag lyssnar på Röyksopp och Alphabeat. Bra skit, man blir glad iaf ^^

Imorrn och på torsdag ska jag jobba lite på morsans jobb med arkivering och sånt skit. Men det är ju pengar iaf. Bättre än ingenting. Nästa vecka ska jag börja gå ut med Bea's hundar Sessan och Nicke. Får betalt för det så det är najs. Som sagt, Bättre än ingenting.

Nä nu ska jag fan städa så det blir gjort, så jag slipper städa på fredag eller lördag då jag ska ha 20 årsfest. Mjihi jag börjar bli pirrig!

adjö mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0