Tisdag 12 Januari, kryssningtime snart!

Swedbanks internetinlogg är cp och jag blir galen, måste fan ladda över pengar tills imorrn hehe.
Imorrn blir det kryssning med flickorna :D fett najs!


Igår va jag och malin ute på en ridtur med akrobat och trasan :) det var mysigt, bortsett från all cpsnö som kom på oss när vi red genom skogen på en ministig... suck ^^
ååh.. Nu är klockan 11.11, måste önska mig något.... nananannaa...

sådär, önskat klart.

Jag och min älskling ska nog åka upp till mammas jobb idag och kolla på Patriks lilla hundvalp Wilma som bor med min Ripli på dagarna numera.
Hon ser ut som typ den här (inte hon på bilden, men väldigt lik, och har samma färg)



världens tusseplutt :)
Hon älskar Ripli och leker med honom, men han är så tråkig när man går ut med dom, för då är han alldeles för upptagen av att lukta och pinka.. hanar alltså...

Kommentarer
Postat av: rebeca.b

haha, ja hennes pratande får man aldrig stopp på :p så charmigt!

2010-01-19 @ 13:57:44
URL: http://famousrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0