Måndag 25 Januari

Inte många dagar kvar tills jag fyller 20 ^^
weeei :)
I helgen gjorde jag inte jätte mkt. var med min älskling och i lördags hade Jonathan 20års fest. Kul att träffa gamla kända ansikten. Vid 23 tiden åkte jag till Häggvik och kollade på Beppes spelning på Hägges. Det var jätte bra. Och han tillägnade en låt till sin tjej Sara, vilket jag tyckte va jätte gulligt :D
Hihi. Älskar sånt. Fniss.

Hela helgen har jag och Wille stått ute på isen också och sålt fika och varm blåbärssoppa till långfärdsskridsko-åkarna , vi har faktist tjänat över 1000 kr på det:]
Träffade malins pappa också hehe han är en sportnörd ^^


länge sen jag lyssnade på the stereo in iris :) me like, lyssna lite vettja


http://www.thestereoiniris.com/

Sugen på glass.

och en cigg ^^


Kommentarer
Postat av: Malin

cookie dough + en cigg + the sterio in iris är nog en kombination som för än nära den perfekt känslan

2010-01-25 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0