Fredag 8 Januari

2010. Känns mysko att skriva. Och att säga. Jag säger tvåtusentio. Jag blir bara irriterad på dom som säger tjugohundratio. ^^

Happ, då va det helg igen. Det som muntrade upp mig idag var en härlig väckning av William. Sniff i nacken och en bamsekram <3 Sen fick jag ett rätt så underhållande sms av malin, där hon skrev att hon för första gången skulle äta lunch på dagiset hon jobbar på , men det skulle serveras, Chili con carne, denna fasansfulla maträtt som vi båda avskyr. Nej, det blev nog ingen lunch för henne tror jag.

Tog en sväng ner på Norrviken, där dom plogat upp en "skridskobana/väg" men vi skulle borra ett hål för att se hur tjock isen är. Vi kom fram till att den är ca 2,5-3 dm tjock.
Typ enda gången jag går ut på isen. Jag tycker isar är läskiga. Jag måste ha brakat genom isen i mitt förra liv eller något för jag tycker det är så himla obehagligt att gå på dom.

Jag köpte även ett rätt så coolt halsband till Ripli på rusta för 49:- . Typ Ed hardy inspirerat, med körsbär, döskallar och blommor och en liten banderoll där det står : "Only God can judge me"
Jag är nöjd, han behövde endå ett nytt lite coolare och grabbigt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0