tisdag 9 februari

Tja, senaste dagarna har varit chill och jag är trött som en klubbad säl.
Sitter och lyssnar på thin lizzy för att hålla mig vaken.

Jag är nu hundvakt åt Bea, när hon jobbar, åt hennes irländska settrar Sessan och Nicke. Har även sett hennes enorma katt haha den är fan brutal, men cool, tydligen en amerikansk ras vid namn maine coon typ och den ser ut typ såhär, som ett lejon i ansiktet med massa man+ lokattsöron


inte den på bilden men den ser typ ut så:P haha
brutal är ordet, den är sjukt stor också, svansen når min hand när den står rakt upp och jag står med hängande händer alltså min hand är då ca 65cm från golvet, förstår ni då?
haha



Jag och Hanna är skit taggade på en resa till rom, får se om vi får med oss linnea, annars blir det bara vi två!
Är skit taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0