Tisdag 23 Februari

Tja!
det är bättre nu i mitt hjärta, jag och <3 har väl löst det hela..

Sitter och lyssnar på Röyksopp, dom är sköna.
Den här veckan har jag fått jobb på ett företag som heter DSC(? tror jag) där jag har som arbetsuppgift att prismärka olika märkeskläder som tex, Diesel, Burberry, Tiger of sweden, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren mfl :]
Det är faktiskt väldigt roligt och det jobbar jätte trevliga människor där som jag trivs jättebra med!
Ska jobba där hela den här veckan och nästa vecka.
Sen återgår jag väl till mina byrackor igen ;)
På torsdag ska jag på möte i Liljeholmen (obs! om jag kan ta mig dit med tanke på allt skit i tågtrafiken...suck ..) , ett möte för att senare ev. få kunna ta truckkörkort. Kan vara en bra merit på mitt cv tänkte jag. ^^

I helgen vare storm ute så jag stannade hemma med älskling och myste istället. Och i fredags spontanåkte jag till malin, vi var redo för en nyöppning av en klubb på stureplan, men malin hade magkatarr och jag var inte uppskriven på listan så vi ville inte ta chansen att åka dit, och inte få dricka eller kanske inte ens komma in + alla sjuka förseningar i trafiken.. vi sa :"inte värt det" , men vi hade en trevligt hemmakväll hos henne med familj och vänner.

I Lördags bokade jag och Hanna Rom-resan!! Så jefla najs!
Senare åkte jag till stora wäsby och red med tjejerna, det var ju snöstorm ute så vi ändrade oss och red i ridhuset, och malin höll lite lektion för mig, vilket var jätte bra träning vad jag tycker, jag älskar att bli "vägledd i min träning", jag har så svårt att se själv + att jag inte har ridit en ridlektion på kanske 1,5 år. Men det var riktigt kul och malin var jätte duktig som ridinstruktör :]

I söndags så sov jag och älskling ett tag och snoozade och myste.
 Mamma fyllde år och vi skrev "Susann 40+" på tårtan för att vara snälla, haha och nöjd vart hon ^^
Hon fick en guldfärgadklocka och ett halsband av oss i present, hon vart jätte glad :) <3

nä nu ska jag typ slagga, jag gick upp 04.45 imorse plus att jag vaknade 1 gång i timmen inatt.

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0