Plastikoperationer

Jag blir bara så ledsen när vackra tjejer opererar sig så mycket att dom typ inte ens är snygga längre. Jag är en The Hills- tittare som följt serien sen den började. Men fy fan vad heidi montag ser ut nu. Okej att man opererar brösten, det känner jag själv 2 stycken som gjort, sålänge man har en bra anledning till det tycker jag.
Men att man gör ansiktslyft när man är under 25år och sprutar in allt möjligt skit i ansiktet är fan inte okej. Jag fattar inte att ingen har stoppat henne?
Ja hon ser väl fortfarande mänsklig ut, men se hur hon va innan, en skit söt tjej. Tycker hon ser lite läskig ut.
Vad tycker ni?




Jag gillar lauren conrad, hon är så söt och klär sig alltid snyggt, hon är min favorit bland tjejerna :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0