Onsdag 17 Februari

Idag va jag och willis ute med byrackorna, lekte med dom i en rasthage uppe där micke bor, idag är det skit kallt ute så det va inte så jätte mysigt .  W åkte precis till sitt jobb och jag ska strax åka ner till infra city och kolla om man kanske kan få jobb på ICA :P känner en som jobbar där, så jag tänkte gå dit och lämna mitt cv :)
Igår gick jag ner till Prisextra, Jysk och Stalands möbler och lämnade cv . Hoppas man hör ngt från ngt jobb snart, börjar ruttna på att sitta hemma hela dagarna. Tur att jag har hundjobbet och jobbgarantin för ungdommar.
Men snart får jag min lön från mammas jobb och i mars från Polarn&Pyret, så jag får in lite cash iaf ;)
Jag har dessutom lyckats undvika semlor! haha, det är fan inte ens gott om dom inte är hembakade. Jag är en tjockis endå så det gör inget, jag festade på godis och kollade på filmen "Matilda" medans W kollade fotbollen, som jag inte gillar ^^


Jag & Willis ^^<3

jaja, so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0