Onsdag 10 Januari

 

  • Idag har jag hunnit med att: Åka till sveavägen för ett sista möte med min coach. Det gick väl bra tror jag.
  • Gått ut med byrackorna tillsammans med micke och william.
  • Gråtit en sväng- jag är en riktig snyftis ibland, men efteråt känns det så jävla skönt, man har liksom fått ur sig allt skit man burit på ett tag.
  • Varit förbi Resia och kollat upp vår Rom-tripp, kommer antagligen bli av, är skit taggad! Vi ska bara kolla upp priserna allt som allt :)
  • Pratat med Hanna om olika resalternativ (flygplatser, hotell etc.)
  • Hjälp pappa att bära in en spinningcykel - som väger typ ett ton, helt sjukt
  • Kollat på Band Of Brothers - En av de bästa jävla serier som gjorts (!)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0