Lördag 6 Februari

Tjabba, har inte skrivit på ett tag, har jobbat hela veckan på Polarn och Pyret i vällingby. Det va helt okej men lite jobbigt, jag kommer drömma mardrömmar om leggins. Jag har kontrollerat och sorterat felmärkta leggins, allt som allt 25000 st i färgerna svart, röd, rosa, orange, turkos och mörk blå... fy fan.

För en vecka sen fyllde jag 20 :) firade med familjen på dagen och käkade tårta. På kvällen hade jag typ lite fest hemma med massa vänner :) det va najs. (bilder finns på fb)



Hatar SL by the way. Skit mkt förseningar och blaj.

Ikväll ska jag och Wille på fest hos Anneli och Patrik. Ska bli mkt trevligt och vi ska äta massa gotti gott !



so long fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0