Tisdag 21 December

Snö!

Nu är det galet mycket snö. Alltså det är jättefint, men jag är så trött på det.

Vill ha värme. Vill ha sommar. Vill ha bad. Vill ha varma sommarnätter. Grillat. Vin. Älskade vänner.

I lördags var vi på Maddes julkonsert (upplands väsby musikklasser). Det va mysigt, men som förra året blir jag tokig på att alla småungar svimmar... eller dom är typ överkänsliga och springer omkring och ska dricka vatten. Jag tror att jag, Maria, Jacob och William kom fram till att det va 7 stycken som droppade.
Vafan, på Vår tid så fick man blåsa ut ljuset och sätta sig ner en stund... suck...
men annars var den bra:)

Åh... i natt hade jag en konstig dröm. Igen, men den va "snäll" på ett sätt :P
Först drömde jag att jag, Malin, Nicolina och folket från hultan-09 skulle gå och se på The Killers, i någon park i stan, och det va varmt och sommar. Så mysigt.
Men sen dök Chrille(mitt ex) upp haha och skulle spöa William haha värsta bråket, men jag fick dom att sluta, och C försvann och jag fick min William :] haha..

NU är det -14,9 *C här utanför.. usch jag vill inte gå ut igen.. Jag har nämligen byrackarn Ripli här hemma med mig idag :P

Sitter och väntar på att alla ska sluta jobba så min William kan komma hit, vi "firar" nämligen 1 år & 9 månader idag:) <3



Vi ska fira jul på landet.. urk, va faktiskt inte sugen på det i år.. men det kan ju bli mysigt. blir bara borta över helgen som skönt är. så tyhp torsdag till söndag.
På söndag ska vi ha en överraskningsfest för en kompis som åker bort till Umeå i 5år för att plugga, så det ska bli kul. Hoppas jag.

Då kommer jag att träffa Malin. Har inte träffat henne sedan Kreta som va i slutet av augusti... Ska bli kul. Men känns lite jobbigt också. Vet inte om hon är arg eller sur på mig efter att William kom ner till Kreta. Vi har bara pratat en gång sedan dess.. Så länge har vi nog inte varit "ifrån" varandra.. Känns väldigt tråkigt.
Men det kanske är bra också...(?) aja...
Hoppas iaf att det blir bra.

<Lyssnar nu på; God only knows- beach boys
Den är så söt tkr jag :P innan lyssnade jag på The Killers och lite Take that

Tare' Shuuee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0