Söndag 12 december 2010

Tjaba!

Min morgon började med att åka från William och hämta upp mamma, vi åkte till Vallentuna kyrka och kollade på mina dagisbarn när de hade luciatåg samtidigt som det va gudstjänst :) dom va så söta och viktor skulle prompt ha spidermantröja, ingen tomtetröja heller.

Sen åkte vi hem och William hämtade oss och vi åkte till Arninge och köpte lite julklappar :) blev lite till Madde.
Jag köpte även en skit cool ring och en röd och vitprickig jättesöt klänning till mig själv från H&M ! Gah vad nöjd jag är! ^^




strunta i att jag ser cp ut haha men klänningen är jag kär i.. man kan ju ta ett skärp också om man vill för att markera midjan bättre :)

Här är en bild på en annan klänning jag köpte för några veckor sedan som jag också är kär i :)

HejdåååååÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0