Måndag 6 December 2010

Hej

Idag har jagg varit ledig från förskolan, men imorgon ska jag dit igen :) börjar 11 så jag ska hjälpa mamma att ta hand om alla hundar hon har hand om under dagarna på sina raster. För på hennes jobb har dom 3 stycken gamla lägenheter som personalen får hyra* åt sina hundar, typ 500 kr / år.

Så just nu har mamma hand om Ripli(som är vår) och Wilma som är våra vänners hund, och sen 3 stycken Lancashire Heeler som heter Kelly, Pippin och Fly som är så snälla och söta.
Imorgon ska mamma jobba hemifrån så då får hundarna vara hemma här också, så jag får väl hjälpa henne att gå ut med dom på förmiddagen :P haha

så här ser gänget ut :

Ripli                            Ripli och galna Wilma    Pippin         

fly och kelly ser likadana ut som pippin(förutom att fly är brun ) :P


men nu ska jag nog sova... är trötten.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0