Lördag 4 December 2010

Hej!
Seg dag idag, har varit i sollentuna centrum. William klippte håret och jag köpte 3 plagg :)
Jag fick med mig en tjocktröja, en lång t-shirt och en tunn kofta :)
Det här har varit(och är) en sån där vilohelg typ. Har inte gjort ngt speciellt förutom att hänga på Qben(willes jobb) och vara hemma...

Gjorde en del av Matte nationella igår också. Först en muntlig del (som är nytt för mig?, tror inte det funnits tidigare i matte?) det gick bra, men den andra delen gick sådär... får väl se sen.

Har provat mitt nya shampo btw, det luktar jätte gott!!! Och håret blev jätte mjukt! Verkligen att rekomendera!!
 
kostar ca 95:-, (men på Rusta kostar den 59:- )
Helt klart värt pengarna!!

Nu ska jag prova mina nya kläder :) pUssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0