Torsdag 22 April

Igår var det jättemysigt att käka ute med tjejerna:)
Alla tre åt pasta rätter och fick vitlöksbröd också, som var skitgott, bland dom godaste bröden jag käkat ^^
Vi blev även bjudna på ett glas champagne (av hovmästaren tror jag). Dock hade vi en lite konstig servitör som pratade som ett mongo men han var snäll och sa att det var hans första dag, så det kanske berodde på det.

Idag blev det en mysmorgon med älskling då det är pissigt väder ute. Sen tog vi en tur förbi stinsen och jag fyndade 1 tröja 1 klänning och 1 kofta för endast 49.- st. så det blev totalt 147 spänn:) bra kap tkr jag!

Nu sitter jag här och diggar deep purple tillsammans med Gollum!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0