Tisdag 20 April

Vaknade tidigt idag av att jag inte kunde sova fast jag va skittrött, skitsamma, självklart vaknade älskling också och jag hade ingen lust att snooza idag som jag annars inte kan vara utan.
Var tvungen att fota min älskling ändå, han va så söt :] <3


Sen gjorde jag inte så mkt. Hade väl en liten ta hand om mig själv dag. Duschade, fixade håret ( då menar jag att jag tog blondspray, greppade saxen och klippte vilt..^^) Färgade bryn och fransarna också :) Så jävla skönt, äntligen ser man lite mänsklig ut hihi. Jag har verkligen skitljusa ögonbryn naturligt så jag är nöjd med lite färg.

Under färgning..           och efter 

hehe innan= fanns inga bryn^^ det blir ju inte så mörkt, men eftersom jag ändå är ljushårig så är det perfa, fransarna fick inge mkt färg dock, men jag använder ändå mascara :)
Bokade in thaimassage imorrn som 1 års present till mig och wille (en månad försent, men båda har haft fullt upp, så det är min present till honom:] )

Jag och William fick vara hundvakt på morgonen åt min Ripli och lilla wilma, som ser skit rolig ut då hon är nyklippt och typ bara har långt hår på skallen och svansen hon ser ut som en mupp :]



gräsig buse
min sötprutt

btw fyllde hitler år idag. den skiten inte värd att firas, men man får inte glömma honom, såna saker han gjorde är för hemska för att glömmas..
Men köp en sån här matta vettja' :) så kan man stampa på honom varje dag:]


So long'



Kommentarer
Postat av: rebecca björklund

SV : Haha, ja hon bär en otrolig charm faktiskt. Inte bara in real life utan hon visar det verkligen både i film och bild också :) Ja det tycker jag skulle vara jätte roligt. Grejen är den att jag tror väl att jag och chelsi bor ganska mycket längre bort än många av andra hundarna? Men en liten roadtrip skulle man ju kunna klämma in :D

2010-04-20 @ 21:32:51
URL: http://famousrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0