Söndag 18 April

Det ser inte ljust ut för vår lilla resa. Det vi kan hoppas på är att vi får tillbaka åtminstonde en liten slant på det vi lagt ut.

Men jag tycker att vi ska boka en ny till samma ställe Hanna! Skiter i vad det kostar, det skall göras!

Hopp, vad ska man göra den här veckan då? Ska nog höra med mamma om jag få börja praktisera en vecka tidigare endå. så får jag iaf 4 praktik veckor. Annars får jag väl ligga här hemma och sola och umgås med älskling.

Är fett sugen på att ta fler hål i öronen hehe. Va skit länge sen jag tog hål i öronen, typ i 7an:P

ååååh Hanna ringde nu när jag sitter och skriver och meddelade att vi får våra pengar tillbaka från hotellet!! fan där släppte en sten från mitt hjärta, nu känns det åtminstonde värt att boka en ny resa, för då har vi inte förlorat alla pengar. :) åh nu är jag lite gladare :D


jag och hanna <3 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0