Fredag 23 April

tjoho, vaknade imorse typ kl 05 någonting, hade värsta värsta, och då menar jag VÄRSTA tandvärken ever!
min jävla skit visdomstand har lackat sönder i min mun, alltså den har hållt på att komma fram i några års persiod, och den brukar värka speciellt när man känner sig förkyld, men igår började det göra riktigt ont, hela tandköttet är help spänt och det går inte att stänga munnen helt utan att "bita" i tandköttet, vilket inte är så speciellt skönt. Så jag ringde tandis imorse och fick en akuttid. Dock spolade dom bara rent runt tanden och så. Tack för den räkningen på 800kr.
har fortfarande ont och det enda som hjälper är alvedon, det gör det lite bekvämare iaf^^

Skitsamma, i värsta fall får jag göra som pappa gjorde när han va ung, haha han hade lika ont som mig och tog helt enkelt en skalpell som han hade och skar i sitt tandkött så att det släppte, skulle fan ge allt för att få göra så, det är liksom det som gör ont. Skittandkött.


Däremot har jag tagit en långpromis med Ripli idag , jätte mysigt :)
Men vet ni, han blev biten av en orm, jag blev skiträdd, men det visade sig att det bara var en snok...Pust^^

SO LONG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0