fredag 16 april

I veckan fyllde syrran 14år :D hon fick presentkort på gina, sf bio, och något mer. Sen fivk hon läppglans och nagellack och örhängen. :)

Idag var det sista dagen på min lager&logistik med truckkort utbildning, och jag har tagit Truckkort ab.  Fett nöjd.

Men en sak jag inte är nöjd med är att vulkanhelvetet på island har gjort så att min och hannas resa till rom ligger på tunn is. Vi kan inte avboka den för vi kommer inte få ett enda öre tillbaka varken från biljetterna eller hotellet, vi funtade på att kolla upp ifall man kan ta ett tåg ner, men tågen är fullsmockade. Så det är typ kört för oss om inte flygplatserna öppnar igen innan måndag, håll tummarna för oss..:'/
Jag är så trött i huvudet efter allt snack med personal från resia och ryanair... usch,
MEN jag drar ut ikväll med grabbarna till hägges och firar att jag tagit truckkortet, och dränker mina sorger om min panik inför Romresan...

Puss och kram och nyp i stjärten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0