tisdag

Vaknade av min älskling snuffade mig i nacken <3 det är bäst!

Vi åkte förbi vårdcentralen, men shit alltså det är hysteri, det var typ 500 pers där som skulle ta svininfluensan så vi sket i att ställa oss i kö, det skulle säkert endå inte räcka till alla.. man kommer ju fan hinna få den där jävla svininfluensan innan man fått vaccinet. suck.

Sitter och lyssnar på The Ark - Calleth you Cometh I, och får en massa minnen från studenten då lärarna uppträdde med den låten. Plus att jag älskar den överhuvudtaget <3 mjihi




Pyssla om sig själv är bra ibland. Coconut oil till håret gör det mjukt och en återfuktande ansiktmask är skönt det med, och man känner sig riktigt fräsh.



Älskar Mary Kay's produkter, dom sjunker verkligen in i huden och man känner sig ren och fin. Dock kostar det en slant men dom räcker hur länge som helst, då de är så dryga och man inte behöver ha så mkt.



saknar mig gris, jag ska fan ta och bada honom nu innan jul, så han luktar gott^^



Är dessutom skitsugen på min goda varmröktlax-sallad!
Malin, vad säger du? En lunchtripp till stan snart eller?


Kommentarer
Postat av: malin

ja ! och jag vill käka min räkmacka eller min kyckling/fetaost fuccacia !

2009-11-14 @ 22:13:55
URL: http://malinewalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0