Tisdag 17 november

Känner mig faktist rätt så besviken. Du som ska vara min vän. Jag berättar något i förtroende, visst, nu var det några månader sedan och egentligen gör det inget att personen som vi ifråga pratade om vet om det nu, men bara själva grejen, att Du har gått och berättat för den personen vad vi pratade om. Och sen på något sätt typ "avslöjat" dig själv för mig och säger att personen vet om det. Men iallafall. Jag hoppas att du kan fatta, att jag tycker inte det var sjysst gjort av dig.



 




















jag saknar min älskling <3


Kommentarer
Postat av: malin

ring till mig och snacka om det istället

2009-11-17 @ 23:58:56
URL: http://malinewalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0