strumpbyxor

Jag var inne i stan för några dagar sen. Gick in på American Apparel. Gillar deras kläder, men tycker att dom kan vara rätt dyra ibland. Men jag älskar deras strumpbyxor! finns så jäkla många olika roliga mönster och sorter så man nästan storknar. Visst dom skiljer i priset från strumbyxa till strumpbyxa men kan vara värt att kolla iaf!

Några jag gillar:




hehe lite rolig och ovanlig variant^^






aja, här är en länk om det är av intresse att införskaffa nya knasiga strumpisar :D

http://store.americanapparel.net/hosiery-women.html


Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket för kommentaren om håret. jag är jättenöjd! allt är bra med mig. bor i göteborg nu och jobbar i en restaurang. dricker öl på helgerna med nya härliga kompisar ^^livet leker. hoppas att allt är bra med dig också! kram!

2009-11-11 @ 22:52:54
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0