Onsdag 11 November

Idag har jag typ bara legat i soffan och kollat på tv. Project runway funkar alltid att kolla på men det går ju bara en repris runt lunch och sen ett nytt avsnitt vid 4-5 typ. Så jag kollade på filmen "little children" som jag fick från någon internetsida när jag hade svarat på några frågor bla bla bla.
Den var väldigt.. alltså jag vet inte, kan varken säga att den var bra eller dålig. Den var mysko. Alltså handlingen och sånt var väl inte så konstig men själva berättelsen och sånt typ att det var en berättarröst som hängde med i filmen som dök upp lite då och då.. men aja, den va väl helt ok, fördrev nån timme iaf istället för att kolla på någon rutten såpopera..^^


Kommentarer
Postat av: malin

ursäkta !? days of our life/våra bästa år funkar aaalltid !

2009-11-14 @ 22:16:27
URL: http://malinewalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0