måndag 30 november

Idag är det exakt 7 år sen jag fick min första mens haha

Ja hur fan kommer nu ihåg det då? Jo, vi hade en konsert i 6an den 30 november och därför kommer jag ihåg datumet^^

Leticia var jätte avundsjuk på mig, hon ville också ha mens, man ansågs väl vara mer vuxen när man fått den antar jag^^


Idag är också den dagen jag tagit svininfluensasprutan. Gjorde det ont? Nej, men det återstår att se imorrn

Mina kakor gjorde succé på jobbet och jag ska baka 2 sorter till tills på torsdag:]

Ska till min jobbcoach på fredag också, ska bli skönt att få fixa till min Cv och mitt personliga brev..
Känner mig så jävla desperat efter ett jobb just nu, har liksom sökt uppåt 35 olika jobb.. suck..

Så här ser mitt schema ut den här veckan:

måndag: shoppa julklappar, ta svinissprutan
tisdag: Baka till jobbet, umgås med sweetie
onsdag: Träffa elin <3, ev kvällsfika i staden med nära och kära
torsdag: ?
fredag: Jobbcoach, chill och Jontes fest på kvällen
Lördag: ?
Söndag: ?


Jag vill också ha en drake som Eragon har.. som man kan flyga iväg på, fett najs, då kan man flyga vart man vill utan pass och utan att betala massa saker, typ flygbiljett och sånt..^^


Tjollahopp sparrisknopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0