Fredag 20 November

Nu är det fan inte långt kvar till jul ^^
Mamma konstaterade i bilen häromdagen att jag inte kommer få någon vattenpipa


Mamma: Gisela, du ska vara med på rökfria veckan!
Jag: Huh?
Mamma: Ja, jag läste om vattenpipor, dom är jättefarliga, dom har annorlunda tobak, mycket värre än cigg!
Jag: Ja, men.. jag tänkte ha den mer som prydnad lixom... jag behöver inte röka..( ^^ )
Mamma: Nä men du får ingen. Dom är JÄTTE farliga!




Nu sitter jag här hemma hos wille medans han och hans farsa är på skroten och ska köpa ngn del till Willies bil.. Pallade inte följa. har en Dålig dag, känner mig rövful och äcklig, även om man inte behöver vara snygg för ngn på skroten, men iaf! Ni tjejer förstår...





Jag vill ha dessa körsbär, inte blommorna. Är skitsugen på att gadda mig!




ps. hehe, lilla mamma; jag kommer köpa en vattenpipa iaf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0