Fredag 13 November

Idag kommer Malin och Romina hit och äter middag med mig :) ska bli trevligt <3
Sedan bär det av till sköna söder där vi ska träffa Maria m.fl(?) och sedan ska vi gå och kolla på Franc Lucas !
Hoppas kvällen blir bäst!



Va i centrum igår med william, köpte ett par trosor för 249:- (!) helt sjukt, inte likt mig, men dom va snygga plus att jag hade presentkort på den affären, annars hade jag aldrig köpt dom^^

Hittade den här också, men det är en killtröja juä så det gick ju inte, hehe men jag tycker att den skulle passa min kära kusin Jocke mycket bra! Lilla hippie


Juste jag har typ hittat 2 knölar på min höft som gör jätte ont :( jag vet inte vad det är, måste ringa läkaren på måndag om dom inte försvunnit. Tänk om det är något farligt :O
hoppas INTE, och juste, svininfl.vaccinet var slut idag med på den mottagningen vi åkte till. Har varit på 4 sammanlagt, alltså vad är detta?

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller med, han skulle passa i den :) skit nice!

2009-11-20 @ 12:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0