Torsdag 3 December

Idag va jag Ripli vakt :] han är så söt
tog en kylig men mysig promenad imorse, och det va dimmigt som fan och is på sjön..


Rippen va busig som vanligt och ville jaga pinnar :)

Sedan kom min älskling hit och vi gick kyrkrundan i den vackra solen <3





 Min Älskling <3





Igår träffade jag Elin och åt middag hemma hos henne och Robin och doggisarna såklart.

Vi gick runt på loppisar, typ myrorna och stadsmissionen etc. Vi hittade väl ingenting men det var lite mysigt iaf :]
Vi såg en ful tavla på en av loppisarna...kolla vilken ful..


Ser läskig ut :S

Senare åkte jag och träffade Malin inne i staden och vi fikade och gick på café 60. En väldans mysko servitör hade vi men vi bara skrattade åt det, kom hem typ 22 trött som fan..
Har haft 2 jätte mysiga dagar <3

juste, spana in det überpyntade huset i Viby ^^

 

 

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0