Tisdag 8 December

Igår fyllde pappa år, han fick en filmbox av mig och william. Fikade bullar och glass.


Idag måste jag fixa min cv och mitt personligabrev, då min coach har gjort små ändringar i det, måste vara klar innan torsdag. Känns bra att få lite hjälp med detta, även om hon tyckte att mina papper såg bra ut, så är det alltid bra med småtips från ett "proffs".


Är sugen på att köpa lite mysiga strumpbyxor till i vinter.. Här är några från Pierre Robert
En serie mjuka plagg i ekologisk bomull. Kollektionen består av trendiga strumpbyxor och knästrumpor för alla tillfällen. Man kan hitta dom på ica eller coop



Och strumpisar från Pamela Mann:








Bara man hade pengar.. Aja jag har ju iaf mitt tre-dagarsjobb på söndag-tisdag

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0