Tisdag 29 December

Utanför har grannarna tjuvstartat med nyårsraketerna..


Jag har fått massa trevliga julklappar, tack tack!
Nästa sak som händer är väl Nyår. Varken jag eller William är så taggade, blir nog fest hos Basse, men det kanske blir en mysig hemmakväll o middag etc.

Sen har jag planerat att ha en fest när jag fyller 20:) ska bli fett kul hoppas jag!
Bara ingen förstör något ^^

Köpte 2 as snygga Bh: ar igår, är jätte nöjd. En röd och en "icegreen" som färgen hette, den har fina svarta detaljer.
 

Juste, va på sista Stieg Larsson filmen, Luftslottet som sprängdes. Mkt bra film, se den!


Önskelista till min Böfte:
En röd vattenpipa + tobak till
Presentkort på ted's tattoo

:)

~Blue lining white trenchcoat~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0