Tisdag 22 December



Idag har jag haft en jätte mysig morgon med min älskling. Han har nu åkt för att skjutsa Micke till Y-bussen, då han ska till sitt landställe han med och fira jul med sin familj.
Jag och mina päron åker om några timmar också.
Har precis duschat, så jävla skönt(!) och ska strax baka lite kolakakor som jag har fått beställning på av mormor :)
William kommer nog snart igen och säger hejdå och hämtar sina julklappar :) <3
Han ska få fyra julklappar av mig och lite hemgjort julgodis + en julklapp av mamma och pappa.
tråkigt att vi inte ska fira jul tillsammans, men det kanske vi gör i framtiden, who knows ^^

Mormor ringde nyss från bilen och sa att de hade -18 grader i Enånger (Hälsingland) i morse och hade ca ½meter snö. Fett mysigt, jag har fått riktig julstämning!
Får nog ta en sväng förbi en pulkabacke sen med Madde och åka så snön flyger!

Men ni får ha en riktigt God Jul allesammans!

Puss och Kram skumbanan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0