Måndag 21 December

Ser ut att bli en vit jul iaf. Inte många dagar kvar nu .. Mjihihi
Idag har jag och William varit tillsammans i 9 månader, alltså skulle jag kunna ha en liten BEBIS nu haha, skämtåsido.. men vi ska mysa ikväll, kanske ta en kall men mysig promenad med Ripli, som älskar snön. Han dyker ner i den med huvudet först såklart och hugger efter snön som blåser.


Bilder från de senaste dagarna:

Jag och W var hemma hos Alex och gjorde mat





Det vart snökaos :)








Isaac var med och lekte i snön med Ripli


Var i Staden Stockholm med Malin och Evelina. Vi julhandlade och fikade gott gott!



Jag och W träffade Micke en snabbis med Ripli. Tog en god cigg i det kalla vädret


Var på den årliga julkonserten i Immanuelkyrkan. Iår var den riktigt bra! Däremot svimmade det uppåt 15-20 ungar i luciatåget, haha helt skjukt. på min tid var det högst 2 st som gjorde det (av ca 150 ungar).


Gollum va söt, men bet w i skägget och läppen haha



Hinner kanske med ett inlägg imorrn innan jag och familjen åker till landet, men annars så önskar jag allihopa
En God Jul Och Ett Gott Nytt År!!!


Kommentarer
Postat av: rebecca.b

alltså gud, dom är så lika hundarna. läskigt att se :p finns bilder på chelsi på min blogg :)

2010-01-03 @ 15:25:16
URL: http://famousrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0