Fredag 11 December

Har haft 2 mysdagar med baby.
Idag tog vi en långpromenad i solen, sen vilade vi lite och käkade lunch sedan tog vi vårt pick och pack och drog och badade, och jag solade även solarium i 20 minuter, för att jag kännde mig så blek, så jag tänkte, "vafan någon gång måste man ju prova solarium" skit samma i att det typ är farligt, det va fett najs, det är ju inte dirket så att jag ska bli en soldyrkare eller bli solariebrud och se ut som en pepparkaka året runt liksom ^^
Blev faktist brun haha tro det eller ej, men min rumpa blev nog mest röd hehe
Men man kan se att det blev en ganska markant linje typ under armarna där det inte kom något ljus på..
Är nöjd, 20 minuter en gång till nästa vecka så har man antagligen en perfekt vinterbränna ^^

 

Nu håller vi på att laga god mat sen får vi se vad det blir av denna kväll...

 

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0